Arhinova
                 tel: 041 710 089   
  • Domov
  • PROGRAMI
    • AutoCAD >
      • AutoCAD
      • AutoCAD LT
      • AutoCAD vertikale
    • BricsCAD
    • ACAD-BAU
    • BIM
    • Revit >
      • Revit
      • Revit Tools
    • 3ds Max
    • V-Ray
    • Twinmotion
    • SketchUp
    • Spatial Manager
    • Industry Collections
    • Strešne Konstrukcije
    • Terrain
    • Cenik
  • TEČAJI
    • Opis tečajev
    • Cenik in termini tečajev
    • Tečaji na daljavo
    • Prijava na tečaj
    • Preverite znanje AutoCADa
  • STANDARDIZACIJA
    • CAD standardi
    • Vsebina standardizacije
    • Uspešnost standardizacije
    • Primeri standardizacije
    • Knjižnice v AutoCAD-u >
      • Download AutoCAD knjižnic
    • BIM knjižnice za Revit
  • VIZUALIZACIJE
    • Izdelava vizualizacij
    • Galerija vizualizacij
    • Oblikovanje >
      • Celostna grafična podoba
      • Katalogi in Prospekti
      • Knjige
      • Art Grafike
      • Oblačila
    • Fotografija
    • Videoprodukcija
    • Skice
  • PODPORA
    • AutoCAD podpora
    • ACAD-BAU podpora
    • Revit podpora
    • 3ds Max podpora
    • BricsCAD podpora
    • Autodesk Account navodila
    • Legalnost licenc
    • Spletne predstavitve
  • DOWNLOAD
    • Arhitekturna orodja
    • AutoCAD download
    • ACAD-BAU download
    • BricsCAD download
    • Študentski programi
    • Zanimive povezave
  • O PODJETJU
    • Opis podjetja
    • Osnovni podatki
    • Reference
 

3ds Max

OPIS PROGRAMA


Autodeskov program 3ds Max® je visoko zmogljiv program za izdelavo predstavitev arhitekturnih projektov in uporabo v filmski industriji. Omogoča 3d modeliranje, izdelavo animacij in rasterskih slik (renderingov). Namenjen je ljudem, ki se poklicno ukvarjajo z oblikovanjem in izdelavo vizualizacij, razvijalcem iger, umetnikom s področja filma in videa, ustvarjalcem spletnih vsebin in 3d zasvojencem, za dosego osupljivih rezultatov v kratkem času. Nadgradnja programa 3ds Max z renderirnikom V-Ray pa omogoča, da pridemo še do bolj vrhunskega rezultata hitreje in enostavneje.
3ds Max 2016
Klik na sliko za povečavo
 

3ds Max 2016

3ds Max Design
Prva novost, če jo lahko tako imenujemo, je, da 3ds Max Design ne obstaja več! Imamo samo še 3ds Max, ki pa ima tudi funkcionalnosti bivšega Max Design programa, kot so na primer Lighting Analysis. Stranke, ki imajo sklenjeno naročnino za program 3ds Max Design 2015, bodo avtomatsko prejele nadgradnjo na program 3ds Max 2016.
ZAČETNO OKNO WELCOME SCREEN

Takoj ob zagonu programa se pokaže Welcome Screen. Sestavljeno je iz treh delov: Learn, Start in Extend.
Start, ki je tudi prenovljen, vsebuje:
- seznam zadnje obdelovanih scen
- pred pripravljene template scene, ki vsebujejo primere za arhitekturo, studijske posnetke in celo podvodno sceno.
Pred pripravljene scene lahko nadziramo, urejamo ali dodajamo preko Template Managerja. Tega najlažje zaženemo tako, da vtipkamo X in nato vpišemo TEMPLATE.
3ds Max 2016-Welcome Screen
ENOSTAVNA UPORABA PROGRAMA

Design Workspace – nov nabor ukazov, ki se prikaže kot kartoteka/ribbon.
3ds Max 2016-Design Workspace
Podpora Multi-Touch
Če imate Windowse 8 in monitor, ki podpira dejanja na dotik, lahko uporabljate dvoprstni sistem navigacije po sceni, oz. ukaze kot: Orbit, Pan, Zoom, Roll,...

SURF-S ali Small User Requested Features (zahteve malih uporabnikov)
Zadeva je nova in zanimiva. Razvijalci naj bi pri vsaki verziji upoštevali 10 naj želja uporabnikov. Obstaja spletna stran, kjer lahko glasujemo za predlagane izboljšave:
http://3dsmaxfeedback.autodesk.com/forums/76763-small-annoying-things
V verziji 2016 so vključene naslednje funkcije po želji uporabnikov: Viewport Selection Preview, Prikaz oz. skrivanje senčenja robov na zaobljenih objektih,...
Viewport Selection Preview
Koristna funkcija, kjer se izbrani objekti obkrožijo z modro barvo, objekti, na katerih se nahajamo z miško pa z rumeno. Funkcija omogoča lažji nadzor nad tem, kateri objekt bomo izbrali in kateri so že izbrani.
3ds Max 2016-Viewport Selection Preview
Prikaz ali Skrivanje senčenja robov na zaobljenih objektih
To velja za Editable Poly, kjer izberemo robove in jih določimo kot Hard ali Smooth.

3ds Max 2016-Edges
Klik na sliko za povečavo
MODELIRANJE

Chamfer modifier 
je dopolnjen in izboljšan. Nove so meje/Limit Effect, ki preprečuje prečkanje ploskev objekta. Na sliki valj, ki ima Chamfer amount nastavljen na 8. Zgoraj Brez efekta Limits in spodaj z njim. Smooth to Adjacent – zaobli samo robove med Chamfer modifierjem in ostalim objektom.
3ds Max 2016-Chamfer
3ds Max 2016-Smooth to adjacent
Klik na sliko za povečavo
IZMENJAVA PODATKOV

3ds Max lahko po novem direktno uvaža datoteke, kot so: *.abc (Alembic), *.rvt, *.skp (Sketchup od verzije 6 do 2014). Izboljšave pa so pri uvozu Inventor in Solidworks datotek.
KAMERE

Dodana je popolnoma nova Physical kamera. Razvita je bila v sodelovanju s podjetjem Chaosgroup, proizvajalcem znanega renderirnika V-ray. Kamera ima lastnosti običajnih fotoaparatov, kar omogoča bolj enostavno realistično renderiranje.
3ds Max 2016-physical camera
Camera Sequencer
omogoča izdelavo animacije iz več kamer, ki jih lahko poljubno razvrstimo in določimo trajanje animacije posamezne kamere.
3ds Max 2016-Camera Sequencer
RENDERIRANJE

Autodesk A360
Renderiranje v oblaku Autodesk 360 je omogočeno samo uporabnikom z naročnino in letno najemnino. Uporabnik lahko izdela tudi študije osončenja, interaktivne panorame, simulacije osvetljenosti in delijo svoje izdelke z drugimi kolegi v timu.

Mental ray izboljšave
Mental ray zdaj vsebuje »Light Importance Sampling (LIS)« in nov »Ambient Occlusion render« element. LIS omogoča hitrejše renderiranje, in visoko kvalitetne slike v obsežnih scenah. Novi AO render element omogoča uporabo GPU (grafični procesor). Verzija Mental ray-a v 3ds Max-u je 3.13.
 

3ds Max Design 2015

KRATEK OPIS NOVOSTI

Point Cloud
Tehnologija 3D skeniranja je na voljo že kar nekaj časa in se uporablja na različnih področjih, od filmske industrije, pa do npr. arheologije. S 3D skeniranjem dobimo množico točk v prostoru, ki imajo poleg podatka koordinate lahko tudi druge podatke, npr. barvo. Iz oblaka točk pa lahko izdelamo tudi ploskovni 3D objekt.
3ds Max 2015-point cloudKlik za povečavo
- Objekt Point Cloud – vstavimo v sceno, potem pa mu priredimo datoteko *.rcs ali *.rcp, ki jo dobimo v programu Autodesk Recap (v tem programu lahko pretvarjamo tudi druge točkovne datoteke v prej omenjena formata).
- Material - Objekt dobi avtomatsko osnovni material Point Cloud. Če želimo, da model prejema in meče sence, je treba narediti A&D material im mu za Diffuse barvo določiti Point Cloud Shader.
- Model – objekt Point Cloud deluje kot model. 
- Renderiranje – NVIDIA mentalRay, sprejema sence drugih objektov.


Populate
Orodje je znano že iz prejšnje verzije Max-a. Omogoča vstavljanje animiranih in z materiali opremljenih ljudi. Nova verzija nudi sedeče ljudi in nova gibanja, kot npr tek. Omogoča tudi da animirane ljudi zapečemo kot navadno animacijo. Orodje vsebuje naslednje novosti in izboljšave:
- določitev odstotka počasnih, hitrih ali tekočih ljudi,
- izbrane lahko zapečeš v Max geometrijo: pop.bakeselpeople, 
- pomembna novost so sedeči karakterji,
- AppearanceCrowd Styles Customization Dialog – kriterij podobnosti,
- Swap Appearance – izberi 2 osebi in zamenjaj poziciji, lastnosti,…,
- Switch Resolution, Resimulate (selection), Delete (selection),...
3ds Max 2015-Select and Place
Select and Place
Odlično orodje za postavljanje objektov na druge objekte.
Slika 1 – Izberemo orodje Select and Place in premikamo steklenico in kozarec po mizi. 


3ds Max 2015-Select and PlaceKlik za povečavo
Slika 2 – Če držimo Shift pred premikanjem, objekte kopiramo.


3ds Max 2015-Active shaderKlik za povečavo
Active Shader / Modifier Chamfer
Po novem podpira NVIDIA iRay in mentalRay renderirnika. Active Shader renderirnik nastavite v pogovornem oknu Render Setup (F10). Okno za Active Shader pa odprete z ikono. Prednost Active Shader-ja je, da renderiranje poteka praktično ves čas, tudi medtem, ko vi spreminjate sceno. Običajno renderiranje na koncu je zamudno, pri Active Shaderju pa je sprotno in na koncu urejanja scene imamo že skoraj končan render. Okno Active Shader lahko premaknete tudi na sosednji monitor (če ga seveda imate), tako da vam ne zakriva dela scene.

3ds Max 2015-programiranjeKlik za povečavo
Naslovno okno - Programiranje
3ds Max je odprt program, kar pomeni, da imamo ma voljo ogromno brezplačnih orodij – skriptov ali programov, ki nam marsikje pospešijo in olajšajo delo. Autodesk je vključil povezavo na te spletne strani za na pogovorno okno, ki se prikaže ob odpiranju programa in je tudi novost.


3ds Max 2015-3D stereo
Klik za povečavo
3d Stereo
Je novost in omogoča izdelavo 3D Stereo pogledov. To je pogled/slika, kjer potrebujete 3D očala. Izdelati morate Sistem / Stereo.
Za bolj enostavno delo lahko že prej naredite običajno kamero, potem pa pri sistemu stereo le izberete gumb Pick Camera in izberete obstoječo običajno kamero v sceni. Nastane Stereo sistem, ki ga sestavljajo 3 običajne kamere: center, lef in right camera.
3ds Max 2015-3D stereo
3D Stereo prikaz v sceni. Shranimo ga lahko kot samostojno sliko preko ukaza Capture Still Image…
Če želimo 3D Stereo renderiranje ali animacijo, uporabimo ukaz Render / Batch Render…
 
SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PROGRAM 3ds Max

Bolj podrobne informacije o sistemskih zahtevah za program 3ds Max najdete na uradni Autodeskovi spletni strani:
https://knowledge.autodesk.com/support/system-requirements
Za pravo izbiro grafične kartice lahko preverite njeno kompatibilnost z vašo strojno opremo na:
https://knowledge.autodesk.com/certified-graphics-hardware
Arhinova je prodajalec podjetja:

Autodesk
Povezave na strani 3ds Max:

Opis programa
3ds Max 2016-Novosti
3ds Max Design 2015-Novosti
3ds Max-Sistemske zahteve

Dodatne informacije

V-Ray renderirnik za 3ds Max
Cenik
Informativni predračun
3ds Max Design tečaj
3ds Max Design triki in nasveti
3ds Max Demo Prenos
Novosti starejših različic

3ds Max Design 2014
ARHINOVA - Kontakt
Arhinova-Autodesk partner
Picture
ARHINOVA d.o.o.
Stara cesta 15a, 4220 Škofja Loka
E-mail: [email protected]
Tel.: 041 71 00 89
INFORMACIJE O ARHINOVI

O podjetju
Osnovni podatki
Reference
Pišite nam
PROGRAMSKA OPREMA

AutoCAD
AutoCAD LT
AutoCAD Architecture
AutoCAD Map 3D
BIM paketi
ACAD-BAU
3ds Max
Autodesk Suites
Strešne konstrukcije
Terrain
ZANIMIVE POVEZAVE

Akcije in Novosti
Cenik programske opreme
Cenik in Termini tečajev
Podpora za AutoCAD
Podpora za ACAD-BAU
Podpora za 3ds Max
Download
Website by Arhinova