Strokovna podpora
V podjetju Arhinova že več kot 20 let stojimo ob strani vsem uporabnikov programskih aplikacij, ki so vključene v naš program prodaje in izobraževanja.
Strokovno podporo nudimo za programe: AutoCAD, BricsCAD, ACAD-BAU, 3ds Max in Revit.
Naš cilj je vedno bil in ostaja, da naša stranka ni le zadovoljen kupec ali tečajnik, temveč tudi dober uporabnik programa. V ta namen smo veliko našega časa posvetili brezplačni strokovni podpori uporabnikom. A razvoj tehnologije v računalniškem projektiranju od nas zahteva vedno bolj napredno znanje in vedno več pomoči uporabnikom. Zaradi povečanega obsega podpore, to sedaj razvrščamo v 3 skupine:
Strokovno podporo nudimo za programe: AutoCAD, BricsCAD, ACAD-BAU, 3ds Max in Revit.
Naš cilj je vedno bil in ostaja, da naša stranka ni le zadovoljen kupec ali tečajnik, temveč tudi dober uporabnik programa. V ta namen smo veliko našega časa posvetili brezplačni strokovni podpori uporabnikom. A razvoj tehnologije v računalniškem projektiranju od nas zahteva vedno bolj napredno znanje in vedno več pomoči uporabnikom. Zaradi povečanega obsega podpore, to sedaj razvrščamo v 3 skupine:
Brezplačna podpora je na voljo za / kot:
- kupce programa ACAD-BAU z vzdrževanjem, - 1 mesec od zaključka tečaja za naše tečajnike - 1 mesec od nakupa / najema programa - analiza DWG risbe vašega projekta za morebitno izdelavo standardizacije - pomoč pri nakupu / najemu programa - pomoč pri izdelavi načrta izobraževanja - poizvedovanje o licencah programov za naše stranke - spletna podpora: navodila, članki, triki,... |
Arhinova podpora vključuje:
- pomoč pri ne/-delovanju programskih ukazov - pomoč pri okvarjenih, počasnih risbah - pomoč pri računu Autodesk Account - delna pomoč pri instalaciji programov (Product key, prenos instalacijskih datotek,...) Arhinova podpora NE vključuje: - tematskega izobraževanja, npr. Layout, Atributi, ... - polne storitve instalacije programa - obiska na lokaciji uporabnika Na voljo so naslednje vrste Arhinova podpore: |
- prilagojeno tematsko izobraževanje za 1 osebo*
- individualno izvajanje naših tečajev za 1 osebo* - instalacije programov na sedežu podjetja** - programska podpora na sedežu podjetja**, ... * za več oseb po dogovoru ** potni stroški se zaračunajo dodatno Cena Arhinova svetovanja: |
DODATNI POGOJI TOČKOVNEGA SISTEMA ARHINOVA PODPORE
Plačilo Arhinova podpore preko točk je na voljo ob naslednjih pogojih:
- Točke je potrebno kupiti pred storitvijo podpore.
- Minimalni nakup znaša 3 točke.
- 1 točka je ovrednotena kot 1 rešitev problema ali maks. 20 minut podpore.
- 3 točke so enakovredne 1 polni uri podpore.
- Kupljene točke veljajo 1 leto. Po tem letu, se stanje točk razveljavi.
- Točk ni možno uporabiti za storitev Arhinova inštrukcije.
- Po zaključeni podpori boste na vaš e-naslov obveščeni o vašem novem stanju točk.
- Točke je potrebno kupiti pred storitvijo podpore.
- Minimalni nakup znaša 3 točke.
- 1 točka je ovrednotena kot 1 rešitev problema ali maks. 20 minut podpore.
- 3 točke so enakovredne 1 polni uri podpore.
- Kupljene točke veljajo 1 leto. Po tem letu, se stanje točk razveljavi.
- Točk ni možno uporabiti za storitev Arhinova inštrukcije.
- Po zaključeni podpori boste na vaš e-naslov obveščeni o vašem novem stanju točk.
NAČINI IZVAJANJA STROKOVNE PODPORE in KONTAKTI
|
S klikom na levo ikono TeamViewer se povežete na spletno stran programskega vmesnika za delovanje oddaljene pomoči. |
ŽELIM PREDRAČUN ZA ARHINOVA PODPORO