Enostavna uporaba Dodanih je kar nekaj novosti, ki izboljšajo uporabnost vmesnika: - Hitra pomoč za ukaze: s tipko X dostopamo do menija, kjer vpišemo ukaz, ki ga iščemo in program sam sproži ukaz; - Default Workspace with Enhanced Menus -Grafično izboljšani meniji omogočajo hitrejše in preglednejše delo. Dele menijev lahko potegnemo kot pogledna okna v vporte. V zavesnih menijih ostanejo. Lahko pa jih tudi poljubno sestavljamo.
- S pomočjo kombinacije tipk Windows + Shift krožimo med različnimi poglednimi okni. - Nekaj privzetih nastavitev za poenostavitev dela: ozadje VP je zdaj privzeto na Match Rendering Output, nastavljeno je avtomatsko zumiranje iz trenutnega položaja miške. - Avtomatsko shranjevanje lahko prekinete s tipko ESC (če je scena prevelika). - Pri Isolate sta dodana ukaza Isolate Selected in Isolate Unselected. Ni več privzeto avtomatsko zumiranje on izvedbi ukaza Isolate. Vključite ga lahko v meniju Isolate (pod zavesnim menijem Selection).
Animiranje ljudi (Character animation) Odlično novo orodje Populate, ki vam omogoča hitro izdelavo množice ljudi. Ljudje lahko stojijo na prej določenem področju, lahko pa se gibljejo po določeni poti, ki ji določimo širino,… Pot se lahko tudi dviga ali spušča, dve poti se lahko sekata kot križišče, na voljo pa imamo veliko parametrov: število ljudi, spol, hitrost gibanja,… Knjižnica karakterjev je obsežna, prikažemo pa jih lahko samo kot skelete, kot sive volumne, opremljene z enostavnimi Mapingi in z HiRes Mapingi.
Hair and Fur Scruffle /upogibanje – s funkcijo upognemo šope las navzdol.
Okolje (Enivronment) Preview okno za predogled renderiranja zdaj pravilno prikazuje svetlobo, ki jo oddaja mrSky.
Maps Vector Map – za mapping/prekrivanje lahko zdaj izberemo tudi vektorsko grafiko. To pomeni, da glede na povečavo ne izgubljamo na kvaliteti renderiranja. Vektorske mape so lahko tudi animirane. Uporabimo lahko AutoCAD *.pat, Adobe Illustrator *.ai, *.pdf, *.svg in *.svgz formate datotek.
Kamere Perspective Match pripomoček je po novem izredno enostaven. Nahaja se na kartončku Utilities – Perspective Match gumb. V ozadju poglednega okna prikažite rastrsko sliko – fotografijo (Alt + B). Zdaj s pomočjo orodja Perspective Match izberite objekt, ki ga želite prilagoditi fotografiji, prikažite Vanishing Lines / črte za posamezne osi prostora (x, y, z). Za vsako smer imate po dve črti. Ko ste črte prilagodili fotografiji, lahko pomaknete celotno sliko levo/desno oz. gor/dol, ter določite razdaljo in rotacijo.
Viewports Naj nazadnje omenim še odlične izboljšave prikaza svene z Nitrous prikazovalnikom (Default Nvidia). Sence so neprimerno bolje prikazane, prav tako so teksture natančne in jih ni treba popravljati na druge načine kot v prejšnjih verzij.
Izmenjava podatkov Ponovno je mogoče uvažati VRML datoteke/3d modele. Prej je bilo to možno samo v 32bit različici, ki je zdaj ni več.
Zanesljivost programa - Mesh inspector – preveri Editable Mesh in Poly objekte ter popravi morebitne napake. Najdemo ga pod Save ali Open, vendar le takrat, ko so v sceni napake. - Mental Ray renderer – če pride do napak pri renderiranju, renderirnik mr ne prekine delovanje programa. Delamo lahko naprej in tudi shranimo spremembe, za ponovno renderiranje pa je potrebno program ponovno zagnati.
Particle Flow MassFX mParticles omogoča izdelavo bolj dodelanih in realističnih animacij delcev v krajšem času.
Material / Map Browser Če kliknemo z desnim gumbom na katerikoli material ali Map, ga lahko kopiramo v novo knjižnico.