Arhinova
04-5155-800, 041-710-089
  • Domov
  • PROGRAMI
    • AutoCAD >
      • AutoCAD
      • AutoCAD LT
      • AutoCAD vertikale
    • BricsCAD
    • ACAD-BAU
    • BIM
    • Revit >
      • Revit
      • Revit Tools
    • 3ds Max
    • V-Ray
    • Twinmotion
    • SketchUp
    • Spatial Manager
    • Industry Collections
    • Strešne Konstrukcije
    • Terrain
    • Cenik
  • TEČAJI
    • Opis tečajev
    • Cenik in termini tečajev
    • Tečaji na daljavo
    • Prijava na tečaj
    • Preverite znanje AutoCADa
  • STANDARDIZACIJA
    • CAD standardi
    • Vsebina standardizacije
    • Uspešnost standardizacije
    • Primeri standardizacije
    • Knjižnice v AutoCAD-u >
      • Download AutoCAD knjižnic
    • BIM knjižnice za Revit
  • VIZUALIZACIJE
    • Izdelava vizualizacij
    • Galerija vizualizacij
    • Oblikovanje >
      • Celostna grafična podoba
      • Katalogi in Prospekti
      • Knjige
      • Art Grafike
      • Oblačila
    • Fotografija
    • Videoprodukcija
    • Skice
  • PODPORA
    • Arhinova strokovna podpora
    • AutoCAD podpora
    • ACAD-BAU podpora
    • Revit podpora
    • 3ds Max podpora
    • BricsCAD podpora
    • Autodesk Account navodila
    • Legalnost licenc
    • Spletne predstavitve
  • DOWNLOAD
    • Arhitekturna orodja
    • AutoCAD download
    • ACAD-BAU download
    • BricsCAD download
    • Študentski programi
    • Zanimive povezave
  • O PODJETJU
    • Opis podjetja
    • Osnovni podatki
    • Reference
 

3ds Max Design 2014

KRATEK OPIS NOVOSTI

Enostavna uporaba
Dodanih je kar nekaj novosti, ki izboljšajo uporabnost vmesnika:
- Hitra pomoč za ukaze: s tipko X dostopamo do menija, kjer vpišemo ukaz, ki ga iščemo in program sam sproži ukaz;
- Default Workspace with Enhanced Menus -Grafično izboljšani meniji omogočajo hitrejše in preglednejše delo.
Dele menijev lahko potegnemo kot pogledna okna v vporte. V zavesnih menijih ostanejo. Lahko pa jih tudi poljubno sestavljamo.
3ds Max Design-Uporabniški vmesnik
- S pomočjo kombinacije tipk Windows + Shift krožimo med različnimi poglednimi okni.
- Nekaj privzetih nastavitev za poenostavitev dela: ozadje VP je zdaj privzeto na Match Rendering Output, nastavljeno je avtomatsko zumiranje iz trenutnega položaja miške.
- Avtomatsko shranjevanje lahko prekinete s tipko ESC (če je scena prevelika).
- Pri Isolate sta dodana ukaza Isolate Selected in Isolate Unselected. Ni več privzeto avtomatsko zumiranje on izvedbi ukaza Isolate. Vključite ga lahko v meniju Isolate (pod zavesnim menijem Selection).

3ds Max Design-Animacija ljudi
Animiranje ljudi (Character animation)
Odlično novo orodje Populate, ki vam omogoča hitro izdelavo množice ljudi. Ljudje lahko stojijo na prej določenem področju, lahko pa se gibljejo po določeni poti, ki ji določimo širino,… Pot se lahko tudi dviga ali spušča, dve poti se lahko sekata kot križišče, na voljo pa imamo veliko parametrov: število ljudi, spol, hitrost gibanja,… Knjižnica karakterjev je obsežna, prikažemo pa jih lahko samo kot skelete, kot sive volumne, opremljene z enostavnimi Mapingi in z HiRes Mapingi.

3ds Max Design-Hair and Fur
Hair and Fur
Scruffle /upogibanje – s funkcijo upognemo šope las navzdol.

3ds Max Design-Okolje
Okolje (Enivronment)
Preview okno za predogled renderiranja zdaj pravilno prikazuje svetlobo, ki jo oddaja mrSky.

3ds Max Design-Maps
Maps
Vector Map – za mapping/prekrivanje lahko zdaj izberemo tudi vektorsko grafiko. To pomeni, da glede na povečavo ne izgubljamo na kvaliteti renderiranja. Vektorske mape so lahko tudi animirane. Uporabimo lahko AutoCAD *.pat, Adobe Illustrator *.ai, *.pdf, *.svg in *.svgz formate datotek.

3ds Max Design-Kamere
Kamere
Perspective Match pripomoček je po novem izredno enostaven. Nahaja se na kartončku Utilities – Perspective Match gumb. V ozadju poglednega okna prikažite rastrsko sliko – fotografijo (Alt + B). Zdaj s pomočjo orodja Perspective Match izberite objekt, ki ga želite prilagoditi fotografiji, prikažite Vanishing Lines / črte za posamezne osi prostora (x, y, z). Za vsako smer imate po dve črti. Ko ste črte prilagodili fotografiji, lahko pomaknete celotno sliko levo/desno oz. gor/dol, ter določite razdaljo in rotacijo.

3ds Max Design-Viewports
Viewports
Naj nazadnje omenim še odlične izboljšave prikaza svene z Nitrous prikazovalnikom (Default Nvidia). Sence so neprimerno bolje prikazane, prav tako so teksture natančne in jih ni treba popravljati na druge načine kot v prejšnjih verzij.

Izmenjava podatkov
Ponovno je mogoče uvažati VRML datoteke/3d modele. Prej je bilo to možno samo v 32bit različici, ki je zdaj ni več.
Zanesljivost programa
- Mesh inspector – preveri Editable Mesh in Poly objekte ter popravi morebitne napake. Najdemo ga pod Save ali Open, vendar le takrat, ko so v sceni napake.
- Mental Ray renderer – če pride do napak pri renderiranju, renderirnik mr ne prekine delovanje programa. Delamo lahko naprej in tudi shranimo spremembe, za ponovno renderiranje pa je potrebno program ponovno zagnati.
Particle Flow
MassFX mParticles omogoča izdelavo bolj dodelanih in realističnih animacij delcev v krajšem času.

Material / Map Browser
Če kliknemo z desnim gumbom na katerikoli material ali Map, ga lahko kopiramo v novo knjižnico.

Povezave na strani 3ds Max:

3ds Max 2014 - Novosti
Dodatne informacije

3ds Max Design 2015
3ds Max - demo program
3ds Max Design - demo program
Cenik
Informativni predračun
3ds Max Design tečaj
3ds Max Design triki in nasveti
ARHINOVA - Kontakt
Arhinova-Autodesk partner
Picture
ARHINOVA d.o.o.
Stara cesta 15a, 4220 Škofja Loka
E-mail: info@arhinova.si
Tel.: 04/5155-800, 041-71-00-89
INFORMACIJE O ARHINOVI

O podjetju
Osnovni podatki
Reference
Pišite nam
PROGRAMSKA OPREMA

AutoCAD
AutoCAD LT
AutoCAD Architecture
AutoCAD Map 3D
BIM paketi
ACAD-BAU
3ds Max
Autodesk Suites
Strešne konstrukcije
Terrain
ZANIMIVE POVEZAVE

Akcije in Novosti
Cenik programske opreme
Cenik in Termini tečajev
Podpora za AutoCAD
Podpora za ACAD-BAU
Podpora za 3ds Max
Download
Website by Arhinova