Arhinova
04-5155-800, 041-710-089
  • Domov
  • PROGRAMI
    • AutoCAD >
      • AutoCAD
      • AutoCAD LT
      • AutoCAD vertikale
    • BricsCAD
    • ACAD-BAU
    • BIM
    • Revit >
      • Revit
      • Revit Tools
    • 3ds Max
    • V-Ray
    • Twinmotion
    • SketchUp
    • Spatial Manager
    • Industry Collections
    • Strešne Konstrukcije
    • Terrain
    • Cenik
  • TEČAJI
    • Opis tečajev
    • Cenik in termini tečajev
    • Tečaji na daljavo
    • Prijava na tečaj
    • Preverite znanje AutoCADa
  • STANDARDIZACIJA
    • CAD standardi
    • Vsebina standardizacije
    • Uspešnost standardizacije
    • Primeri standardizacije
    • Knjižnice v AutoCAD-u >
      • Download AutoCAD knjižnic
    • BIM knjižnice za Revit
  • VIZUALIZACIJE
    • Izdelava vizualizacij
    • Galerija vizualizacij
    • Oblikovanje >
      • Celostna grafična podoba
      • Katalogi in Prospekti
      • Knjige
      • Art Grafike
      • Oblačila
    • Fotografija
    • Videoprodukcija
    • Skice
  • PODPORA
    • Arhinova strokovna podpora
    • AutoCAD podpora
    • ACAD-BAU podpora
    • Revit podpora
    • 3ds Max podpora
    • BricsCAD podpora
    • Autodesk Account navodila
    • Legalnost licenc
    • Spletne predstavitve
  • DOWNLOAD
    • Arhitekturna orodja
    • AutoCAD download
    • ACAD-BAU download
    • BricsCAD download
    • Študentski programi
    • Zanimive povezave
  • O PODJETJU
    • Opis podjetja
    • Osnovni podatki
    • Reference

Autodesk podpora

Autodesk AVA
Podjetje Autodesk nudi podporo strankam preko spletnega pomočnika AVA. Stranke lahko preko njega urejajo različne zadeve v zvezi z instalacijo Autodeskovih programov, downloadom starejših instalacijskih datotek, aktivacijo programskih licenc, ipd. AVA predstavlja najhitrejši način podpore v zvezi z licencami programov, saj omogoča direktno komunikacijo s podjetjem Autodesk.
Autodesk AVA

Autodesk Account navodila

Autodesk Account je Autodeskov spletni račun. Tu ima uporabnik na voljo kupljeno, najeto in brezplačno vsebino (programi, nadgradnje, dodatne programske aplikacije,...). Administratorji so skrbniki vseh licenc v podjetju. Ti dodelijo različne pravice uporabnikom v zvezi z dostopi do kupljenih/najetih programov. Samostojni podjetnik pa je sam skrbnik svoje licence programa.

Račun preko spleta lahko odpre kdorkoli, a vsebina bo v tem primeru prazna ali pa bo vsebovala le brezplačno ponudbo. Samo stranke, ki so program kupile/najele, bodo tu lahko dostopale do svoje licence (download, serijske številke,...) in jo urejale.

Stranka si ob nakupu programa ne izdela svojega poljubnega računa na Autodesk Account, temveč se mora za dostop do svoje vsebine prijaviti s podatki, ki jih je ob nakupu prejela v E-mailu podjetja Autodesk (op.glej sliko na desni strani). Starejše stranke, ki svoje programe letno še vedno vzdržujejo na naročnini, se v Autodesk Account prijavijo z istimi podatki, kot so se predhodno prijavljali v naročniški center (Subscription Center).
Strankam svetujemo, da si podatke za prijavo v Autodesk Account skrbno shranijo, saj jim le-ti omogočajo dostop do svojih programskih instalacijskih datotek!
AUTODESK ACCOUNT NAVODILA (upravljanje z licencami in uporabniki)

Administrator določa kateri uporabniki imajo dostop do programov v podjetju. V računu Autodesk Account jim lahko dodeli ali odvzame uporabniške pravice. Uporabnik bo takoj, ko mu administrator dodeli licenco na svoj e-mail naslov prejel obvestilo in poziv za prijavo v njegov račun Autodesk Account. Več o tem v videoposnetku:
Autodesk Account user management
PRIJAVA V AUTODESK ACCOUNT in PRIDOBITEV IZGUBLJENEGA GESLA

Postopek prijave v Autodesk Account in, kako ponovno pridobiti geslo, če smo ga slučajno izgubili/pozabili.
Autodesk_account_prijava.pdf
File Size: 431 kb
File Type: pdf
Download File

KAKO PRENESTI NOVO/STARO INSTALACIJSKO DATOTEKO PROGRAMA?

Autodesk že dolgo ne dostavlja več instalacijskih datotek preko DVD-ja. Datoteke si morajo uporabniki prenesti s spleta sami. Autodesk omogoča poleg zadnje različice programa še prenos zadnjih 3-h preteklih različic (npr. zadnja različica 2018 in pretekle različice 2017, 2016, 2015). Še starejše različice niso več na voljo.
Prenos instalacijskih datotek je možen na 2 načina (op. podrobna navodila so v PDF dokumentih):
Autodesk Account
Ta način je možen samo z stranke z aktivnim najemom ali naročnino. Podatke za prijavo v Autodesk Account je stranka prejela v elektronskem sporočilu direktno od podjetja Autodesk ob nakupu/najemu programa.
2020-Autodesk_account-download.pdf
File Size: 489 kb
File Type: pdf
Download File

Autodesk AVA spletni pomočnik
Prenos preko spletnega pomočnika je dostopen vsem. Če uporabnik nima najetega/kupljenega programa, bo program lahko uporabljal le za testno obdobje 30 dni.

Autodesk_AVA_download.pdf
File Size: 317 kb
File Type: pdf
Download File

AKTIVACIJA PROGRAMA Z VPISOM SERIJSKE ŠTEVILKE ali RAČUNOM AUTODESK ACCOUNT?

Od različice 2019 naprej se lahko zgodi, da pri instalaciji in aktivaciji programa ne bo več potrebno vpisati serijske številke programa. Za to bo potrebna le prijava v svoj račun Autodesk Account, kjer imamo našo licenco že na voljo. Vnos serijske številke ali samo vpis v račun je odvisen od vrste programa, načina prenosa instalacijske datoteke, ...

In kako izvemo na kakšen način lahko aktiviramo našo licenco?
To lahko preverimo v svojem računu Autodesk Account ob prenosu instalacijske datoteke. Če je ob različici programa izpisana serijska številka, bo to potrebno vpisati med samo aktivacijo (leva slika). Če namesto serijske številke piše “No serial number needed – just sign in”, potem se pri aktivaciji samo prijavimo v svoj račun Autodesk Account (desna slika).
Autodesk Account aktivacija
Klik na sliko za povečavo
1 - Informacija o licenci: Subscription (najem), Perpetual (trajna), Maintenance Plan (vzdrževanje), Education (izobraževalna), Single-user (1 uporabnik), Multi-user (več uporabnikov)
2 - Tip licence: Stand-alone (samostojna), Network (mrežna), Autodesk ID
3 - Način aktivacije: Serial Number / Product ID (vnos serijske številke), “No serial number needed – just sign in” (samo prijava v Autodesk Account - na voljo samo za tip licence Autodesk ID)
Več informacij na Autodeskovi spletni strani About Product Activation
KJE NAJDEM NOVO SERIJSKO ŠTEVILKO OB IZIDU NOVE VERZIJE PROGRAMA (za aktivne naročnike)?

Stranka z aktivno naročnino (Maintenance subscription) je ob izidu nove verzije programa preko e-pošte obveščena, kdaj je ta na voljo za prenos preko Autodesk Account. Sočasno prejme stranka tudi podatke o serijski številki programa. V kolikor so ti podatki spregledani ali izgubljeni, lahko serijsko številko najdete tudi v vašem računu Autodesk Account. Po prijavi v Autodesk Account poiščite v seznamu produktov različico programa, ki jo želite prenesti/namestiti. Nato sledite navodilom za pridobitev informacije o serijski številki programa in njegovega Product Key
 

Izposoja licence

Navodila opisujejo postopek prenosa mrežne licence dol z mrežnega serverja za določeno časovno obdobje. Ta možnost ni na voljo za vse Autodeskove programe.
1. Vtipkamo ukaz BORROWLICENSE.
2. V oknu Borrow a License na koledarju izberemo datum vrnitve licence. Datum mora biti znotraj časovnega obdobja, ki ga je predhodno določil administrator. To obdobje je izpisano v oknu nad koledarjem (Choose within valid date range...).
3. Kliknemo gumb Borrow License.
4. V zadnjem oknu dobimo obvestilo o uspešni izposoji licence in datum kdaj bo ta samodejno vrnjena na strežnik.
V tem obdobju lahko uporabljate program brez mrežne povezave.
 

8 najpogostejših težav pri instalaciji Autodeskovih programov

Elektronski prenosi in instalacije programov naj bi bili čim bolj enostavni in prijazni do uporabnika, a žal ni vedno tako. Pri nekaterih težavah si lahko pomagate na naslednje načine: ​

TEŽAVA S PRENOSOM (DOWNLOAD) INSTALACIJSKE DATOTEKE

Ker je podjetje Autodesk ukinilo dostavo programov v škatlah na DVD mediju, je potrebno instalacijsko datoteko programa prenesti ali instalirati preko spleta. Težave in rešitve, ki se pri tem pojavijo so lahko naslednje:
1. Instalacija programa se je ustavila / zamrznila
Če ste se odločili za direktno instalacijo programa preko spleta, je hitrost instalacije odvisna od hitrosti vaše internetne povezave. Včasih se lahko zdi, kot da se je postopek instalacije ustavil, a dejansko poteka samo zelo počasi. Bolj kot prekinitev svetujemo, da pustite instalaciji svoj čas (tudi čez noč).
V izogib tej težavi vam zato priporočamo, da se pri prenosu instalacijske datoteke ne odločite za direktno instalacijo programa preko spleta (opcija RUN). Veliko bolje in hitreje bo, če si instalacijsko dejansko prenesete in shranite na vaš trdi disk (opcija Save As ali Browser Download). Ta staromoden način je še vedno najbolj siguren. Preneseno datoteko nato zaženete z vašega trdega diska in tako zaženete instalacijo.

2. Manjkajoče instalacijske datoteke
Nekatere instalacije zahtevajo več instalacijskih datotek, npr. nekateri Suite programski paketi. Med instalacijo se lahko pojavi obvestilo: Product download consists of multiple files. At least one file is missing or has not been downloaded yet.
To pomeni, da za instalacijo niste prenesli vseh potrebnih instalacijskih datotek, ali pa te niso shranjene v isti mapi.
Rešitev za težavo z manjkajočimi instalacijskimi datotekami

INSTALACIJE PROGRAMA NI MOŽNO DOKONČATI

Instalacija programa ni bila uspešna, čeprav se je zaključila. Poleg nameščenih programov se lahko pojavijo rdeči križci. Včasih je tudi nemogoče odkljukati želeni program za instalacijo, saj operacijski sistem Windows smatra, da je ta že nameščen, čeprav ni. Pred iskanjem rešitve je potrebno najti izvor težave v začasni instalacijski LOG datoteki.​
Navodila za iskanje izvora težav pri instalaciji v LOG datoteki

3. Instalacija programa javi, da je program že nameščen, čeprav v resnici ni
Razloga za to, da operacijski sistem smatra, da je program že nameščen, čeprav ni, sta lahko ta, da je bil postopek instalacije v prvem poskusu vmes prekinjen ali pa že enkrat nameščen program ni bil uspešno odstranjen (Uninstall).
Napačno instalacijo lahko iz Registry-ja odstranimo s pomočjo orodja Microsoft FixIt
V kolikor pa to orodje v vaši Windows različici ni na voljo, lahko te datoteke ročno odstranite iz Windows Registry.
A POZOR! Pred odstranitvijo datotek, si obvezno za vsak slučaj shranite kopijo Registry-ja. Navodila za to so na voljo na Microsoftovi spletni strani: How to back up and restore the registry in Windows
Instalacijski Registry je shranjen v:
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall  ali v
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

4. Microsoft C++
Delovanje programa, ki ga nameščamo je odvisno od nekih operacijskih programov za branje programskega jezika. Nekateri se namestijo sočasno ob instalaciji programa. Najpogosteje se težava pojavi z namestitvijo modula Microsoft Visual C++. Ob težavi preverite, če je v instalacijski LOG datoteki (op. navodila višje zgoraj) zapisano naslednje:
Rollback Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) Failed Failure is ignored, Result=1619
Če je tako, je potrebno odstraniti (Uninstall) vse verzije modula Microsoft Visual C++. Po tej odstranitvi Autodeskov program ponovno instalirate.
Autodeskova navodila za odstranitev modula Microsoft Visual C++

TEŽAVE Z AKTIVACIJO PROGRAMA

Po uspešni instalaciji se lahko pojavi težava z aktivacijo programa. To so nekateri najpogostejši razlogi in rešitve:

5. Serijska številka programa ni veljavna (Serial number is not valid)
Če ste legalno kupili licenco programa, tu ni razloga za preplah. Razlogov za neveljavno serijsko številko je lahko več, npr. program je verjetno nadgrajen na novejšo različico, kateri pripada tudi nova serijska številka. Možen je tudi napačen vnos kode Product Key. Autodeskov seznam težav in rešitev v zvezi z zavrnitvijo serijske številke

6. Število aktivacij programa je preseženo (Activation Limit Reached)
1 licenco programa lahko aktivirate na 1 računalnik. Če imate za program sklenjeno aktivno naročnino, lahko program aktivirate še 1x na domačem računalniku. V primeru, da zamenjate računalnik in programe nameščate ponovno, lahko ta program še vedno aktivirate po enem od naslednjih predlaganih postopkov:
Unable to activate product due to Error 10: Activation Limit Reached error

TEŽAVE ZARADI OPERACIJSKEGA SISTEMA

Vseh različic programov ne moremo namestiti na katerikoli operacijski sistem (OS). Starejših programov večkrat ne moremo namestiti na npr. novejše Windowse. Pred namestitvijo programa se zato vedno pozanimajte, ali je ta izvedljiva glede na vaš OS.

7. Sistemske zahteve
Novejše različice Autodeskovih programov niso več podprte na operacijskih sistemih Windows XP in Vista. Nekateri produkti tudi več ne delujejo na 32-bitnih OS, npr. Revit in 3ds Max. Pred instalacijo se pozanimajte o sistemskih zahtevah vašega programa. Pazite tudi na prave različice operacijskih sistemov. Delovanje programov se med verzijami in posodobitvami OS lahko razlikuje.
Seznam sistemskih zahtev za nekatere Autodeskove programe

8. Instalacija Autodeskovih programov na OS Windows 10
Uradno programi še niso podprti na OS Windows 10 (op. november 2015). Zato je na voljo nekaj rešitev, kako instalacijo vseeno izvesti uspešno, npr.: Installing AutoCAD 2015 on Windows 10 + .NET 4.5 Error Workaround
Pred namestitvijo programov pa vam vseeno svetujemo, da na spletni strani preverite, kateri Autodeskovi programi so že podprti na OS Windows 10, ali pa počakate na uradno Autodeskovo objavo o delovanju programa.
TEŽAVA PRI NAMESTITVI DEMO RAZLIČICE

Demo različico programa navadno namestimo takrat, ko želimo program testirati pred nakupom. Včasih pa je ta lahko začasna rešitev pri težavi podjetja Autodesk s preverjanjem in dostopom do lastne legalne licence. Če  30-dnevne demo različice še nismo predhodno izkoristili in imamo težavo z njeno instalacijo, si lahko pomagamo po naslednjem postopku:
- v Raziskovalcu izberemo mapo: C:\ProgramData\Autodesk\CLM\LGS\<ProductKey_ProductVersion>\
- datoteko LGS.DATA preimenujemo v LGS.DATA.BAK
- zaženemo AutoCAD in izberemo opcijo Start a Trial.

Tu so opisane samo nekatere najbolj pogoste težave, ki se lahko pojavijo pri instalaciji Autodeskovih programov. Preden pa se lotite dela, vam svetujemo, da se nanjo pripravite po predlogih na Autodeskovi spletni strani:
Priprava operacijskega sistema na instalacijo programa
Povezave na strani:

​Autodesk podpora
Autodesk Account navodila
Izposoja licence
Težave pri instalaciji programov
Dodatne informacije:

AutoCAD podpora
3ds Max podpora
ACAD-BAU podpora
Ostala podpora
Najem programov
Autodesk Account
Vzorec e-dopisa s podatki za prijavo v Autodesk Account

Opomba: Izgled dopisa se lahko razlikuje od spodnjega prikaza.
Autodesk Account-podatki za prijavo
Klik na sliko za povečavo
ARHINOVA - Kontakt
Arhinova-Autodesk partner
Picture
ARHINOVA d.o.o.
Stara cesta 15a, 4220 Škofja Loka
E-mail: info@arhinova.si
Tel.: 04/5155-800, 041-71-00-89
INFORMACIJE O ARHINOVI

O podjetju
Osnovni podatki
Reference
Pišite nam
PROGRAMSKA OPREMA

AutoCAD
AutoCAD LT
AutoCAD Architecture
AutoCAD Map 3D
BIM paketi
ACAD-BAU
3ds Max
Autodesk Suites
Strešne konstrukcije
Terrain
ZANIMIVE POVEZAVE

Akcije in Novosti
Cenik programske opreme
Cenik in Termini tečajev
Podpora za AutoCAD
Podpora za ACAD-BAU
Podpora za 3ds Max
Download
Website by Arhinova